غلبه بر بیماری پا

اطلاعاتی درباره کفش

غلبه بر بیماری پا

۱۰۶ بازديد
ساده ترین روش غلبه بر بیماری پا

 


کفش، حایل اصلی بین پای انسان و محیط اطراف برای انجام کارهایی مثل دویدن، راه رفتن و تغییر جهت دادن پا می‌باشد. کفشطبی مناسب  باعث محافظت پا از ضربه و ایجاد زخم در پوست آن می‌شود. کفش‌های ناهمگون تجاری برای پا مخصوصا در خانم‌ها به جای راحتی در عمل ایجاد اشکال می‌کنند. کفش مناسب برای انجام راه رفتن مناسب از لزومات است.

دانستن اینکه پا در طول عمر چه تغییراتی می‌کند و کفش‌های مناسب برای اطفال; زنان حامله و سالمندان از ضروریات است. شناخت اجزای کفش; تغییرات لازمه در کفش; نکات مهم در قالب شدن کفش و ارتباط بین طرح کفش و نوع فعالیت پا از لزومات مهم در فعالیت‌های کلینیکی پزشک می‌باشد. برای بیماران با احتیاجات مخصوص با فیزیوتراپیست مشورت می‌شود. اطلاعات درمورد شناخت خصوصیات کفشو تغییرات کفشبرای انواع ناهنجاری‌های پا و برای افزایش فعالیت پا از ضروریات می‌باشد.

بیماری های مختلفی در پا وجود دارند و مشکلات ناشی از بعضی از آنها را میتوان با استفاده از کفشمناسب برطرف کرد. خصوصیات مشترکی وجود دارند که تمام کفش های طبی باید واجد آنها باشند.

افزون بر این; کفشبیمار باید مشخصات دیگری هم داشته باشد یا باید بسته به نوع بیماری; به بعضی خصوصیات مشترک تاکید بیشتری داشت. در زیر به خصلت های اختصاصی کفش که بسته به بیماری متفاوت است اشاره میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.